mandag 5. mai 2008

Skinny girls

Visste du at...

=
Hvorfor spiser engelskmenn hva de vil uten å legge på seg?!?! Jentene på college propper i seg potetgull og sjokolade hver dag til lunch, men de er likevell syltynne...Jeg er meget usikker på om jeg i det hele tatt har sett en engelsk person spise en frukt? Og pommes frites er en essensiell del av den engelske middagen. Mens vi norske spiser frukt og grovt brød og blir aldri tynne:/ Dette strider jo mot alt det ernæringsekspertene sier, men det er altså slik det er.

Så, strever du etter å få den perfekte kroppen; gå på den engelske dieten! En pakke potetgull både til frokost og lunch. Og ikke glem sjokoladene du må spise mellom timene. Pommes frites er også noe du må spise hver dag. Frukten kan du bare glemme! Gjør du dette, blir du tynn:)

Personlig er dette en diet jeg ikke hadde klart. Vil ikke forsøple kroppen min på den måten...

2 kommentarer:

nilesi5 sa...

ææsh. men shit så rart, det har jeg aldri tenkt over*.) selv om jeg synes det er MANGE feite damer i england

Anonym sa...

Det er mange tynne jenter på college! men ja, en engelsk stereotype dame er feit, men veldig mange tynne unge jenter.

P.s Bra du er så flink til å kommentere på bloggen min:) siden ingen andre gidder:(
Men keep up the good work IS;D