torsdag 1. mai 2008

Can't Speak French

Mens dere hjemme i Norge var ute å feiret natt til 1. mai, satt jeg inne å øvde til spansk eksamen...Noen setter sine fornuftige prioriteringer litt høyere enn andre! Neida...hadde nok vært ute med dere, hadde jeg vært i Norge...men det er jeg ikke, og i England har man ikke fri 1.mai, men første mandag i mai isteden for. Det er jo smart for da får man alltid fri, selvom 1.mai er i helgen:) Så da blir det vell en tur ut på søndagen

Om bare to uker er det 17. Mai! det blir utrolig rart å ikke være hjemme da...Men selv om jeg er i england, betyr ikke det at jeg ikke skal feire 17.mai! For noen dager siden var jeg og andrea å planla 17.mai feiring med en sånn mann på college. College pleier å markere denne dagen til ære for oss norske:) Norway Day, yey! Siden 17. er på lørdag, skal vi få kaker, is, brus, pølser og reker på fredag 16 mai. De skal ha bilder av norsk natur på skjermene rundt om college og vi skal få lov til å ha ordentlige 17mai leker i uteområdet:) Lørdag 17. mai blir'e party! Vi har ikke helt bestemt hva vi skal, men feiring blir det!

vet ikke om dette er natt til 1. mai, men det kunne vært det! På Oksvald et par år tilbake

1 kommentar:

nilesi5 sa...

hehe husker det bildet:P vi ser sååå glade ut