fredag 25. april 2008

Jee...

Im back! Lake District var helt OK. Ikke mye fritid...vi jobbet med skolearbeid fra 9am til 9pm. landskapet minnet meg litt om vestlandet...men det lignet også litt på amerika...jaja samma det. Jeg måtte sove på to mans rom med en jente jeg ikke kjente fra før...men det gikk fint! det var ikke mye fjell gåing, vi ble for det meste kjørt rundt i busser til dit vi skulle gjøre field work:p vi dro til små villages for å studere the rural - urban fringe..jee..ogsaa opp i fjellet for å studere plantene som vokser der og deres ecosystem. På kvelden loka man bare rundt. Biljard, bordtennis, snakking, poker...så på Chelsea-Liverpool kampen en av dagene, og for de som vet hva som skjedde i den kampen skjønner at jeg ble ganske så flau over å være norsk:p

Det gikk helt fint å være den eneste nordmannen:) torsdag, da jeg kom hjem, fikk jeg så vidt ordnet meg før det var rett på bursdagfeiring! Vi spiste først på en sushi restaurant, før vi dro UT! Vi fikk en del drinker spandert på oss, noe som gjorde oss totalt wasted! Ace, selve bursdagsbarnet, fikk tolv shots fra bartenderen, og vi fikk sjampis og lots of vodka! ute til tre, så var det rett hjem i taxi'n og college dagen etter. Livet er hardt=) Men i dag, selve fredagskvelden, fikk jeg slappe av:) Sist helg møtte vi faktisk noen nordmenn ute! altså ikke de nordmennene jeg reiser med, men noen andre. Norske militær gutter i luftforsvaret, som var plassert på en flybase utenfor york...det synes jeg var gøy, fordi før hadde jeg lyst til å bli pilot...hoho...

Dette ble litt mix egentlig, men her er bilder fra når jeg møtte familien i leiligheten i london:

sisters


Utenfor IMAX kino 8-)

Ingen kommentarer: