søndag 20. april 2008

Klassetur

I morgen bærer det av garde til the Lake Distric! Jeg skal på field trip med alle som gjør AS Geography. Vi skal gjøre filed work som blandt annet innebærer å samle jord og ta prøver av det. Spennanes spennanes....Drar mandag og kommer hjem torsdag. Tror det blir litt leirskole aktig, bare at vi må jobbe!

Vi skal til Lake District, det eneste stedet de har litt fjell her i England..Vi så på bilder i timen her om dagen, og alle bare: oh thats so beautiful! men jeg bare: hmrf nothing compared to Norway lissåm... Det at jeg er den eneste norske som tar geografi kommer til å merkes på denne turen...dere tenker sikkert: hun er jo utvekslingsstudent, hun må tåle å være uten norske i fire dager. Da sier jeg: sant nok, men det er ikke alle engelske som er like koselige og åpne...og jeg er ikke vandt med å være uten norske i en hel uke. Men det er en bra sjanse til å bli kjent med flere på. Vet ikke hvem som går i de andre geografi klassene, er ikke sånn som i norge at man vet alle som går i parallell klassene osv. College er så stort vet du. Så en bra måte å bli kjent med de på.

Noe som var morsomt var når vi så på utstyrs listen. Vi må ha med regntøy, fleece, ul og hansker og lue osv..og de i klassen bare: I dont have any of these things! oh my god do we have to wear a hat? Jeg måtte le litt...de tingene er essensielle ting som finnes i alle norske hjem, enten du er fattig eller rik. Virket ikke som noen hadde vært på landet før. "are there gonna be wolfes there? and snakes? I cant go if there's snakes there. artig.

Når jeg kommer hjem er det rett på bursdagsfeiring til Ace:D

Ingen kommentarer: