onsdag 18. juni 2008

HJEM

Jeg skal hjem til Norge på torsdag. Altså I MORGEN!! Og nå skal jeg hjem for alltid!
Det er veldig lenge siden jeg har blogget...tror ikke noen leser anyways:p
Men tenk...til jul og i vår skulle jeg bare hjem for en liten periode og skulle tilbake til York...men nå er det for alvor..jeg skal aldri mer tilbake..trist...Det har vært så utrolig bra her den siste tiden..Men blir koselig å komme hjem også da...se alle igjen:D

Hvis noen der ute tenker på å gjøre det samme som meg, så synes jeg virkelig de skal gjøre det;) Jeg anbefaler virkelig å ta et år her i York med heltberg.
Her er en link til hjemmesiden deres: http://www.heltberginternational.no/

nå kommer jeg sikkert ikke til å blogge mer, siden året i England er omme...
Sooo good bye for now...and have a nice life:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hei=)
Søkte litt rundt på York College osv på google, plutselig dukket bloggen din opp=)
Så nå har jeg akkoratt lest HELE bloggen din, syns den var veldi kjekk! jeg skal nemli gjøre det samme som deg:) Reise gjennom Heltberg og skal bo i vertsfamilie. Har bare av å lest bloggen din;blitt enda litt bedre forberedt! så takk skal du ha ;D Jeg har også planer om å blogge dette ene åre jeg skal være vekke=)
Klem Malin :)

Vibeke=) sa...

Så koselig at du likte bloggen min! bra at noen fortsatt har nytte av den;) Som du sikkert skjønner er den litt sensuert, så hvis det er noe du lurer på er det bare å spørre! Jeg husker jeg var kjempe spent og lurte på hvordan alt kom til å bli før jeg dro...så du kan gjerne ta kontakt hvis det er noe mer du lurer på:)

Anonym sa...

Hallo :)
Må si det var morsomt å lese bloggen din:P Du har virkelig klart å overbevise meg til å reise til York. Er sikkelig gira på å reise no! Var litt skeptisk til den første vertsfamilien din :S Dei virka skummle! Men det virka som du klarte deg:)

Hilsen amalie;)