torsdag 7. februar 2008

Mmjaa

Da jeg kom hjem fra skolen i dag, fikk jeg meg en overraskelse. Sammen med vertsforeldrene, satt det en dame/jente og en liten jente i stuen. Da jeg kom inn døren sa de bare "hei" også ble det stille...jeg lurte fært på hvem det kunne være, så da måtte jeg bare spørre selv. John sa det var datteren hans...jeg trodde ikke på det og begynte å le. Jeg spurte hun damen/jenten på nytt på en ironisk måte om hun var datteren til John. Og da sa hun ja, også ble det stille. Skikkelig kleint...for det var visst sant. Men ganske merkelig var det at John som er 46 eller noe har en datter på 26...Da fikk han barn da han var 20 år, noe som er ganske tidlig. Det gikk også opp for meg at den lille jenta var barnebarnet hans, etter alt hadde synket litt. Det må være litt merkelig, i en alder av 46 å være bestefar + ha et barn selv på 14:p

Det som er mest rart er at dette har de aldri sagt noe om til meg. Jeg har bodd er i 1 måned(?) nå, og han har aldri nevnt et eneste lite hint om at han har et tredje barn. Jeg snakker jo mye med de hver dag, så det må ligge noe bak dette her...spennende synes jeg...synes heller ikke John oppførte seg vanlig i dems nærvær. Hun virket ikke helt god hun datteren, hilste ikke på meg engang. Jeg synes det sier mye om en person og dens bakgrunn. Om de er høflige nok til å (ihvertfall) hilse på personer i slike situasjoner. Barnebarnet var veldig søtt da! Små musefletter og en liten skoleuniform:) Hun var vell kanskje 7 år(?), så det betyr at datteren gikk i sin fars fotspor og begynte produksjonen tidlig;p

Ruben aka Rubzy boi

Ingen kommentarer: