onsdag 27. februar 2008

Driving Theory Test

OKEY, NÅ er jeg Glad:D Jeg besto teori prøven!!! Det var digg.


Jeg scored 48 av 50 på multiple choice questions. Og på Hazard perception delen scorte jeg 49. Hazard delen er noe man slipper i Norge tror jeg(?). Der får man 14 video clips tatt opp fra en bil som kjører på veien også skal man trykke hver gang man ser en fare. Høres kanskje lett ut, men det er det ikke. Man må trykke på det rette tidspunktet, hvis man trykker feil kan man stryke på hele teoriprøven!

Da er det bare den praktiske prøven igjen, så har jeg lappen! Må bare ha minst 49 kjøretimer først, så kan jeg kjøre opp. Det kommer vel ikke til å skje før begynnelsen av juni, rett før jeg drar hjem til Norge. Hvis jeg ikke står da, må jeg kommer tilbake til England for en helg or soo på slutten av sommeren for å kjøre opp på nytt. Det er litt stress, så har litt press på meg for å stå på første forsøk.

Ingen kommentarer: