mandag 17. mars 2008

Voksen:'(

Tenk at jeg har blitt voksen! Jeg har forlatt barndommen...jeg synes det er utrolig trist...Vil ikke være voksen:( føler meg hvertfall ikke som en voksen...føler men fortsatt som et lite barn inni meg.

Men, I guess, the er vell noen positive ting med å bli myndig da:D:D:D Hihihi

Bare sånn for å oppklare noe; jeg har en misstanke om at noen missforsto mitt innlegg om oppvask: Jeg har faktisk vasket opp før:O oo..neida...men å vaske opp er en naturlig ting...sikkert mange som ikke har oppvaskmaskin..mormor har ikke det for eksempel..og på hytta har vi ikke det...MEN mitt poeng var at min vertsfamilie vasker ikke opp, de skyller tallerkener og glass forsiktig under renende vann...Og det er ganske udigg

Min bursdag tilbrakte jeg med min ekte familie i London. Siden farmor har leilighet der, var det ganske så greit å møte de der:) Jeg fikk også møtt martine og benjamin, siden de er i London nå:) På selve bursdagsmiddagen foreslo faktisk mamma og pappa at jeg skulle få schampagne, noe både de og jeg ble overrasket over. absolutt første gang jeg har fått alkohol av de! hoho...Men nå er jeg fri og kan gjøre HVA JEG VIL. det kommer ikke til å bli noe forrandring siden jeg bor her i England. Er relativt fri her fra før. Det er når jeg kommer tilbake til Norge jeg vil merke forskjellen:D Men som sagt jeg synes det er trist å ikke kunne si at jeg er et "lovlig" barn lenger...

Ingen kommentarer: