mandag 31. mars 2008

The Easter Holidays

Nå har jeg hatt påskeferie i over en uke, og det er ennå en halv uke igjen!
Sist helg var Martine og Benjamin på besøk=) Da shoppet vi, spiste mat, gikk mye og de besøkte der jeg bor nå. De synes vertsfamilien min var litt rar, noe som er sant...Men det var kos å ha de her:D

Hele forrige uke hadde jeg kjøretimer hver dag...På kvelden har jeg gjort litt forskjellige ting, blant annet dratt ut to dager, vært på kino og filmkvelder...På mandag dro vi på klubben the gallery, og da vi kom var det 4 mennesker der inne! hhehe det var litt stusselig, men det ble fort fylt opp med flere, ca 200 stk...:)

Tirsdag så jeg The Other Boleyn Girl på kino. Den var veldig bra, og jeg anbefaler dere stekt å se den! Jeg har kjøretimer hver dag denne uken også...kjørelæreren er rar. Han er en av de mest sære personene jeg har møtt! I går var jeg på kinesisk restaurant. Ah det var veldig digg! et av de bedre måltidene jeg har hatt på lenge. Noe som er rart er at den kinesiske maten jeg fikk i Kina ikke var spesielt god, men den vi får her i Europa er Digg! Maten må vel være litt Western inspired før vi europeere synes den er god...

Begynner å bli heftig lei av pommes frites...Får det nesten hver dag til middag. På lørdag hadde vi take away Mc Donalds til middag....Vi pleier også å ha take away KFC men som oftest har vi fish and chips...SÅ regn med at jeg er god og rund når jeg kommer tilbake! Familien har sin egen frityr koker som de friterer maten i....mmhmmm....Når jeg kommer hjem til Norge skal jeg virkelig sette pris på den maten mamma og pappa lager! That for sure:)


1 kommentar:

Anonym sa...

Interesting photo :)