lørdag 12. januar 2008

Weey

Yes da har jeg ENDELIG byttet vertsfamilie! har snakket med Carrie nesten hver dag i en måned nå, så endelig fredag 11. januar kl. 7 var det tid for flytting.

Jeg har nå flyttet inn hos familien Gray. De bor i Foxwood som blir regnet som Yorks "ghetto". Kan vell sammenlignes med blåbærstien, bare at de bor i en enebolig. Familien består av Virginia (37), John (46), Aaron (18) og Melissa (14). Moren jobber i en butikk og faren jobber på Nestle(sjokolade fabrikken). De har fire biler tilsammen (Aaron har to fordi han kræsjet den ene han fikk i bursdags gave) og et passe stort hus (til å være england), noe jeg synes er rart med tanke på yrkene til foreldrene.

Jeg er kjempe fornøyd:D Moren elsker shopping så hun skal ta meg med på shoppingtur til Leeds, og om våren pleier de å dra på helgeturer til kystbyer som scarborough og andre. Både faren og moren snakker veldig mye og prøver å få meg til å bli en del av familien. Melissa virker som en alminnelig fjortis! Har ikke fått snakket så mye med hun, men hun virker veldig grei. Akkurat nå sitter hun nede i stuen med venninnen sin og skriker/synger etter Alicia Keys. Aaron har jeg så vidt sett! Enten er han ute, eller så er han på rommet sitt med kjæresten sin. Men etter det lille jeg har sett, virker han også veldig grei.

Jeg har ennå ikke spist middag med familien, ettersom de ikke spiser noe spesiell middag i helgene fordi begge jobber. Jeg blir vel mer "integrert" i familien og snakket mer med barna når ukedagene kommer.

Ellers kan jeg bare gå å ta det jeg vil på kjøkkenet og gjøre hva jeg vil i huset. Noe jeg ikke er vandt med, etter å ha bodd hos familien Suekarran. Jeg bodde hos dem i ca 3 måneder, og var i stuen EN gang. Det var når de ekte foreldrene mine besøkte meg, da ble vi invitert i stuen. AAhhh jeg digger meg over å aldri se Dudley eller Gem igjen:D Min nye vertsfamilie sa til meg at hvis jeg sitter på rommet mitt alene, kommer de å drar meg ned i stuen for å sitte med de:p

Åh jeg er skikkelig fornøyd=) De har nettopp pusset opp hele huset så det ser ikke så verst ut her heller. På rommet mitt har jeg to senger, så jeg kan gjerne ha overnatting hvis jeg vil.

Nå skal dere få se noen før- og etter bytting av vertsfamilie bilder;

Rommet mitt hos Suekarran


Rommet mitt nå hos Grey





Ingen kommentarer: